2012/06/24

إنسى حــبــي .. التدوينة الخـامسـة



ياللى بجد من قلبي حبيته
يا أجمل انسان اتمنيته
ليه بعتني ياحبيبي
ليه مبقتش نصيبي
ليه على قلبي قسيت
وانا بكل ما فيا حبيت
ليه ياحبيبي تبيعني
هو ده حبك يعنى
انك تبيع وتخون
وانا اللى دايما أصون
انك تقسى وتجرح
وانا لدموعى امسح
انك ترميني فى نــار
وتسيبني أعيش فى مرار
لا مقدرش ارجع
ولكدبـك تانى اسمع
لا مش ممكن أحــب
واصدق تانى قلـب
ياللي منــك ضعـت
وانت حبيبي بعــت
ياللي قتلتني بالبطــئ
وأنا حبــي كان بـرئ
إنســانــي وإنسى قلبي
إنساني وإنسى حــبــي..

11 التعليقات:

Unknown يقول...

جميله ومعبره
فى زمن قلت فيه الكلمات المعبره

Tamer Nabil Moussa يقول...

كلمات جميلة

تسلم ايدك

مع خالص تحياتى

Unknown يقول...

حلوة اوى وتوجع اوى

بس اللى يبعني ابيعه

ومندمش في يوم عليه ^_^

حنين محمد يقول...

صباح الغاردينيا
يلي قدرت تنسى غرامي وتبيع قلبي وأيامي
يلي حكيت لي احلى حكايه انك تبقى هنا ويايا
قلت ححبك بكره وبعده
يلي عشانك قلبي ونبضه
وانا صدقتك وقلت بحبك
وجريت تاني لحضنك وقلبك
قولي بحبك قول من تاني
قولي انسي جرحي عشاني
علشان انا محتاجة احسك
ايوة حبيبي محتاجة أحبك "
؛؛
؛
جميلة رغم ألمها
وعذراً على خربشاتي :)"
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
Reemaas

Hanan w Haneen يقول...

تسلملي تعليقاتكم ومروركم :))

Hanan w Haneen يقول...

يلي قدرت تنسى غرامي وتبيع قلبي وأيامي
يلي حكيت لي احلى حكايه انك تبقى هنا ويايا
قلت ححبك بكره وبعده
يلي عشانك قلبي ونبضه
وانا صدقتك وقلت بحبك
وجريت تاني لحضنك وقلبك
قولي بحبك قول من تاني
قولي انسي جرحي عشاني
علشان انا محتاجة احسك
ايوة حبيبي محتاجة أحبك "

جميــــــــــــلة جدا ريمووووو والله ^_^
وعلى ايه الاعتذار ده من احلى الخربشاات :D .. انا بستنى تعليقك والله ^_^

Bent Men ElZman Da !! يقول...

جميله اوووى يا حنون
برغم وجعها
تسلم ايدك

aya mohamed يقول...

جميلة يا نونا
ربنا يوفقك يا حبيبتى :)

Unknown يقول...

كلمات بسيطه بس جميله ولها معنى

Imane Belâbbes يقول...

جميلة أوي

مستنية جديدك دايما

Menna يقول...

تسلم ايدك يا قمر :)

إرسال تعليق

قــولـوا كل اللى فى نفسكم ^_^