2009/03/28

وأخيرا" نجحت


وااااااااااااااااااو


ولأول مرة فى الجامعة وأول سنة ليا فى الجامعة


مكنتش متوقعة انى هتأقلم على الجامعة وامتحانتها من اول مرة


بس بجد أخيرا"


نجحت


ونجحت نجحت نجحت ياناااااااااااااااس


كل إللى بيحبونى وهيفرحوولى نجحت نجحت نجحــــــــــــــــت



بجد حاجة غير متوقعة هههههههههههههه


الحمدلله والشكر لله وحده ....



بجد أنا فرحانة مووووووووت صحيح النتيجة مش اوى يعنى بس بجد أشكر ربى على كل ما قدمه لي...


الحمد لله الحمد لله الحمد لله...


بجد من النهاردة نفسي اتفتحت على المذاكرة ولازم اشد واجتهد ولازم اثبت لنفسي ان ( من جد وجد ومن زرع حصد )



إمتى بس يجي اليوم اللى افرح ماما وبابا فيه واقولهم بنتكم هتدخل السلك الدبلوماسي يا سلام بجد هيبقى أحلى يوم فى حياااتى وانا
متفائلة جدا" بإذن الله :) :)


او حتى ادخل النيابة بردو بمشيئة ربنا يااااااااارب



وصدقونى أول ناس هيعرفو انتو ياللى بتحبونى :) :) وأنا كمان بحبكم موووووووووووووت ..
وبجد زعلت اوى لأصحابي اللى شالو مواد ومش مبسوطين وبردو فرحت اوى لأصحابي اللى جابو اعلى منى كمااان :) :)



كفاية كده صدعتكم بس بجد من الفرحة :)
ملحوظة : السفر هيفضل فى دماغى LOL

1 التعليقات:

¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ يقول...

مبرووووووك يا حبي

إرسال تعليق

قــولـوا كل اللى فى نفسكم ^_^